Pengikut

Mustika's Guest

Ahad, 4 Disember 2011

BERBASIKAL & BERKAYAK


Seronok gila pagi tadi weh~

Akhirnya dpat gak aku, Mira, Ekin, Adda & Husna.

Ktowg cycling ke TASIK EMBAYU, PROTON CITY dari Kolej Za’ba, UPSI.

Excited gila bgun awal pagi weekend ni =p

Seronok weh, lama sangat dah aku x cycling.

Excited giler g tasik naik basikal mountain bike yg ktowg sewa tuh..

Agak berbaloi la dgn bayaran RM4 utk 3jam =D

Siap bawa bekal utk sarapan lagi. Mira excited masak sardin malam tadi utk sarapan pagi ni.

B4 sampai ke tasik,ktowg singgah jap ke umah lectrer ktowg. Then, g r tasik..

Photoshoot bukan main kat sana. Ahahaa..lme gle dah x amik gmbar kat sana.

Candid sana, candid sini, posing sana, posing sini.

TAPI yg menmbahkan lagi perencah keseronokan ni apabila ktowg dapat berkayak!

Mmg bonus r aku ckp.

Sgla tension & masalah dpt aku lupakan seketika wat masa ni. PLUPP! Hilang masalah aku jap~

Ahahaha..Yg lawak nya balik dari tasik, ktowg g kedai mkn, nak beli air sejuk la..nmpak sgt kehausan & dehydrated..Ksian ktowg..

Malang bagi Mira coz plastic air Neslo Ais dia bocor.

Anyway, ttap balik dgn ceria :D

TAPI bila dah masuk bilik, semua masalah dtg bertimpa2 semula.

Adoyai..

Ada gak yg dah mula mngadu sakit kaki la, pe la coz lama dah x exercise.

Anyway, mmg ckup seronok & berbaloi2 ^^

Harap dapat g lagi :D

7 ulasan:

  1. wahhh...seronok la korang....

    BalasPadam
  2. cam best... :D
    kite buat trip time studyweek nanti... nak???
    hehe :p

    BalasPadam
  3. ahahaa..kalu xde mslah, cuaca elok, ok jerpp ^^

    BalasPadam
  4. terigt men kayak kat plkn,,hahahha...naik trus kayuh laju2 sampai nk blagar..hahahah

    BalasPadam
  5. cmne leh dpt men kayak nie...best weh...nt jgn lupe ajak aww..

    BalasPadam
  6. Tanpa nama: ahahah...sama la...sllu excident mse berkayak kat PLKN..Ni Alhamdulillah xde perlanggaran :D
    Awatif: kebetulan jew...Next sem r jom kita ramai2 g sana?

    BalasPadam

COMMENTS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...