Followers

Mustika's Guest

Sunday 22 March 2009

Akhirnya....


  • Kowg Smua nak taw tak..Aku tgh happy ney..
  • Aku & pootera salju dah berbaik....
  • Walaupun kitowg juz kawan jew,tapi aku dah cukup lega...
  • Huh,pheww......
  • Kitowg dah boleh bergurau macam biasa..
  • dah leh tukar2 pendapat..
  • N saling tlg-menolong utk wat homewor..
  • kelakar kan aku ni??
  • Pasal ni pon nak cter...
  • yg penting skg ni,hati aku dah lega..
  • So,leh r aku tumpukan sepenuhnya dlm pljrn aku..
  • Exam dah tak lama lagi ni..
  • Aku,pootera salju,peterX & flying dutchman dah deal..
  • Kitowg deal result exam sape paling gempak..
  • Aku nak kalahkan pesaing2 aku..
  • Especially pootera salju..
  • hehe....
yang bahagia di sini:
~BidADaRi_kEciL~

No comments:

Post a Comment

COMMENTS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...