Followers

Mustika's Guest

Saturday 9 May 2009

KUIZ EKONOMI TINGKATAN 6



  1. Kuiz Ekonomi bermula..Hari yang betul² medebarkan aku....
  2. Memang seram gak...
  3. Dah la aku ni mmg nervous....
  4. Kusut gak nak hafalkan formula² tu semua...
  5. Serabut kepala otak aku....
  6. Aku,Qila & Iskandar yang masuk kuiz tu..
  7. Pertandingan tu start jam 1450 sampai jam 1620...
  8. My skewl,SMK Tun Sardon yang jadi tuan rumah...
  9. Semua peserta kuiz ade 42 orang daripada 14 buah sekolah...
  10. De 25 soalan Mikro & 25 soalan Makro...
  11. Alhamdulillah,most of all dari soalan STPM tahun² lepas..
  12. So,mudah sikit r....
  13. Result aku 31/50 jew..
  14. Paling tinggi 42/50,dak chinese SMK tunku Putra,Tongkang Pechah....
  15. Skola aku dapat No.3 jew..Kat sblah ni piala yang kitaowg dapat...
  16. Skola lama aku SDBL dapat no 2...
  17. Aku nak ucapkan terima kasih bebanyak kat mak,abah,adik²,kucing²,cikgu Dijah,Cikgu Sarimah,kawan² especially Aja,Is,Qila,Huda,Yatt,Shidiq & all dak² ekonomi yang dah banyak bagi dorongan dan semangat kat aku...
  18. JAsamu ku kenang selalu,guys...
  19. Aku cayunk kowang semua....MMuuaaahhhh....

No comments:

Post a Comment

COMMENTS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...